18
Oct
06

Nedelja vece

Sedim ispred kompjutera, ne znam ni sam sta da pisem, umoran, iscrpljen od celodnevnog jurcanja za Anjom….
Sad trcimo po ceo dan. Danas smo isli u nedeljnu setnju o gradu. Jurcali za golubovima po Mileticu, gledali konje u Zmaj Jovinoj, zvali ciju ciju za golubovima….Sve vreme je sama setala, smejala se okolo ljudima, u Dunavskom parku smo se islikali, gledali labudove, trcali po travi.
Na povratku kuci je zaspala u kolima, jutros se ustala u 10, ali samo zato sto nije celu noc spavala, stalno se budila i plakala, izgleda da su krenule trojke… Nadam se da ce lepospavati nocas… Evo otisao sam da vidim kako spava, na desnom boku, ruka ispod glave a druga ispred, spava, pokrio sam je jos jednom, zahladilo je napolju.
A ja sutra opet poslom za Bgd. Nadam se da cu sutra sve zavrsiti pa da se malkice odmorim.


1 Response to “Nedelja vece”


  1. октобар 20, 2006 у 11:13 pm

    joj, sve mi je poznato, da prodju ti zubi vise


Оставите одговор

Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

Top Clicks

  • Нема

Архиве

Blog Stats

  • 14,809 hits

