09
Jan
07

GRADONAČELNICA “DISKRIMINISALA” VUKAŠINA

Citiram tekst sa sajta Radio 021, bez komentara…

Prvorodjena beba u novosadskom porodilištu Vukašin Jovović ipak će dobiti 100 hiljada dinara, ali ne od grada, nego od pokrajine, saznaje Radio 021. Vojvodjanski premijer Bojan Pajtić kaže za 021 da je zgrožen ponašanjem gradonačelnice Maje Gojković koja je obećani novac dala drugorodjenoj bebi uz obrazloženje da Vukašinovi roditelji nisu iz Novog Sada. „Mislim da je ovo strašno, čak je najstrašnije ne samo u politici nego i u životu kad diskriminišete dete, a još je strašnije kad kasnije priznate da je dete koje je povlašćeno, dete vaših prijatelja iz detinjstva“, naveo je Pajtić i dodao: „Ovakvo ponašanje je bez presedana i bio sam zgrožen iako sam znao da je to potez pripadnika SRS-a, jednostavno nisam mislio da je nešto tako moguće“.

Pajtić kaže da pokrajina nije planirala da izdvoji novac, ali da će to ipak uraditi kako bi ispravili nepravdu. „Nije uobičajeno da grad nešto prvo obeća, pa to ne uradi, nego to traži od pokrajine, ali ružna situacija u kojoj su se našli roditelji nas nagoni da se toj porodici izvinimo, iako to mi nismo uradili, za ono što je deo državne administracije ove zemlje uradio“. Pajtić je Radiju 021 rekao i da ga je zbog ovakvog poteza grada sramota što uopšte radi u nekoj državnoj ustanovi, jer je taj potez toliko ružan i neprimeren.

Podsećamo da je gradonačelnica Maja Gojković, predajući 100 hiljada dinara roditeljima Anđelije Vučković, drugorođene bebe u Novosadskom porodilištu, izjavila da je novac pripao ljudima s kojima je ona odrasla.

„Sticajem okolnosti roditelji su joj odavde, čitav život su ovde i zajedno smo odrasli, zato je za mene ovo i bilo veliko iznenadjenje da lično poznajem njene roditelje, koji imaju i malu Lenku od godinu i po dana“, navela je Maja Gojković.

Gradonačelnica je na pitanje što novac nije dodeljen prvorođenoj bebi Vukašinu Jovoviću, navela da je novac namenjen samo deci čiji su roditelji Novosadjani. „Dakle samo novosadske bebe i na tome insistiram jer mediji umeju da naprave zabunu“, izjavila je gradonačelnica, a na pitanje da li joj je žao što Vukašin nije dobio novac Maja Gojković je dodala: „Ja se nadam da će pokrajina da nagradi njegovo rođenje“.

Podsećamo da je gradonačelnica odluku o dodeli novaca donela 25. decembra i da u saopštenju nije pisalo da će poklon pripasti bebi čiji su roditelji Novosadjani, nego bebi koja se prva rodi na teritoriji grada.

Opet veze, privatna poznanstva, politika, diskriminacija od samog rođenja, užas.

Još jednom se dokazalo da vuk menja dlaku ali ne i ćud.


10 Responses to “GRADONAČELNICA “DISKRIMINISALA” VUKAŠINA”


  1. јануар 9, 2007 у 9:12 am

    E stvarno svašta. nemam komentar, uopšte! ali od koga je, ne čudi me ni malo!

  2. јануар 9, 2007 у 12:00 pm

    A pa mi smo u Opštini Bor već peduzeli ozbiljne korake, protiv ovakvih spodoba.
    Valjda će svima postati jasno da ih treba obrisati, ništa im nije sveto, mamu im njihovu!

  3. 3 tataupelenama
    јануар 9, 2007 у 12:12 pm

    uf, ne volem ih nikako, pogotovo što se kao deklarišu kao neki ljudi a onda ovako….

  4. 4 sofy
    јануар 9, 2007 у 2:31 pm

    Ne mogu da verujem shta se sve deshava….ovde se prica o deci,a ne o neki stvarima…Da li je moguce da se politicki poeni skupljaju na racun deskriminacije,privatnih poznanstava,veza…Uzas…

  5. 5 pu
    јануар 9, 2007 у 4:38 pm

    po meni je cist debilizam davanje para deci prvorodjenoj u godini, a kamoli ono tek ….

  6. јануар 10, 2007 у 12:50 am

    Ma naj crnje i naj veci debilizam sto se cak i deca koja su se tek rodila koriste u kampanji i za skupljanje poena. Al’ od njih me nista vise ne moze ni zacuditi. Primitivci, nista drugo.

  7. 7 Pele
    јануар 16, 2007 у 4:12 pm

    Odvratan čin, strašno. Ali opet, čemu generalizacija?

  8. 8 goca
    јануар 20, 2007 у 5:47 pm

    Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

    Ti si
    moja boginja

    iako ne znas
    direktno
    ni ko nisi
    ni ko si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposrerdno
    ni sta nisi
    ni sta si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    ni ko sam
    ni ko nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta sam
    ni sta nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    sta je
    i sta nije
    zivota:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta jeste
    ni sta nije
    Bog:
    ti si moja boginja!
    Iz knjige „Igra ljudi kralja srca X“

    Stojan Simic Krpica
    (Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)

  9. 10 tataupelenama
    јануар 25, 2007 у 2:18 pm

    fala, fala, koliko sam zaslužio, nisam baš siguran…


Оставите одговор

Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

Top Clicks

  • Нема

Архиве

Blog Stats

  • 14,809 hits

