07
Mar
07

Da ne zaboravim…

Otkad je Anja počela da izvodi gluposti, stalno mislim da ću nešto zaboraviti. Neću se setiti kad je šta napravila, nešto rekla.
Elem,

Jučer dođem sa posla. Anja je spavala. Sednem na dvosed i kuliram, taman da se završi ručak pa da mi ručamo dok se Anja ne probudi. Kad odjednom čujem čudan zvuk. Vrata od sobe gde Anja spava otvore se lagano, skočimo svi a ono Anja, stoji bosa sa flašicom čaja u ruci i gleda nas u fazonu, a gde ste vi to do sada! Bila je toliko ljuta sledećih par minuta, bacila flašicu, neće da nas pogleda, kao da kaže, što niste odmah došli kad sam se probudila, ja moram sama da ustanem…
Mi smo toliko bili iznenađeni kako je ona sam ustala i otvorila vrata, kako se nije alarm oglasio, a alarm je uvek kraj nje, jer se dosta okreće, pa je par puta bila na ivici kreveta. Otkad je prohodala stalno joj govorimo kad silazi sa kreveta prvo noge, noge, noge, pa i ona sama sad kad krene da se penje i silazi uvek kaže noge, pazi, pazi…A sad je to sve primenila, i lagano se ustala, sišla i otvorila vrata.
Naravno da se brzo odljutila, pa nije htela da siđe iz krila, mazila se, grlila nas, smejala se, pričala nam…

I naravno, sve to uz našeg dobrog prijatelja Noddya u pozadini.


8 Responses to “Da ne zaboravim…”


  1. март 7, 2007 у 3:23 pm

    hihihi mi imamo svake subote i nedelje slične situacije
    Eto je bosa, dogega se do dnevne sobe ;D

    ljubim je u bose nogice

  2. март 7, 2007 у 5:20 pm

    Ma uvek se one snadju na pravi način. A taman kad pomisliš da su porasle i da će sad bar same iz kreveta da sidju, nadješ ih u pola noći kraj kreveta, kako mirno spavaju na jorganu koji se našao ispod njih ….
    Takve slike gledam već 7 godina.🙂

    Ljubi tu malu šećerlemu !

  3. март 7, 2007 у 6:14 pm

    joj, dobra je😀 mi nemamo tih problema, sara ustane i traži po kući ko joj treba:mrgreen:

  4. март 16, 2007 у 9:59 am

    Jao ne mogu da izdrzim da te nesto ne posavetujem…
    Prodje mi to kroz glavu zbog tvoje prve recenice
    u postu… Skupi sve ovde sto imas zapisano O Anji i odstampaj
    onda nadji dooobru knjigoveznicu i tamo nek ti povezu te
    stranice imaces divan Anjin dnevnik, u obliku knjige

  5. март 16, 2007 у 10:10 am

    I planirao sam tako nešto.
    Samo ponekad ne znam više šta da pišem, dosadiću ljudima, ne znam….

  6. март 16, 2007 у 10:31 am

    Misli ti o Anji i lepo pisi,
    a kome mogu biti dosadni slatki momenti zapisani rukom ocevom..
    tako nezno i lepo…
    Ne znam..
    Meni ne…🙂

  7. март 16, 2007 у 10:33 am

    Hm, mislim da nisi u pravu. Ne vidim kako možeš nekom da dosadiš … A uvek imaš mogućnost da otvoriš blog sa nekim po tebi „ne-dosadnim“ temama.
    Ja te baš svuda hvalim, kako jedan tata u pelenama piše o maloj Anji, i kako je to strašno lepa stvar. Biće ti Anja zahvalna zbog ovog …🙂
    Ljubac za nju🙂

  8. март 16, 2007 у 10:35 am

    Ih jelena al’ si brza.🙂
    Moj komentar se odnosi na komentar tate …🙂


Оставите одговор

Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

Top Clicks

  • Нема

Архиве

Blog Stats

  • 14,809 hits

