18
Apr
07

Birokratija nasa omiljena

I tako, posto krecem da radim u Bgd, da smanjim troskove resio da ugradim gas u Astru. Ide Astra F super, benzinka 1.6i, malo trosi, isao sa njom do Grcke i nazad, jos kad sipas EU gorivo leti…

 Resio da se malkice raspitam gde da ugradim gas. Pitao kolege koje su to vec odradile, svako ima svoje misljenje i svog majstora, i najbolji je, naravno. Na sledece pitanje kako ide jel bilo problema isti odgovor, pa onako, dok namesti, pa filter, pa nagib, pa boca bezi, pa….

Probao na netu, kopao, kopao i dosao do dobro poznate stare adrese foruma za auto frikove.

Login, i izlistavaj. I Nadjem majstora. CIotam komentare kakav je, kako radi i odlucim idem kod njega. Malkice je skuplji al ajde, ako je dobar to malo mi nece nista znaciti a treba da se vozim u kolima svaki dan.

I to je bio laksi deo price.

Nakon ugradnje ajde da odradim do kraja sve po PS. Da atestiram bocu i uredjaj. Od cika Dore dobio sve papire, odem u OUP S. Karlovce da pitam sta dalje. Oni  puf, ajde u Kraljevica Marka. Dobro, prva pomisao guzva, cekanje, brojevi, urinokultura samo da dodjem na red.

Dodjem tamo, pitam cikicu u kucici unutar zgrade gde se ide a on onako kao Gegavi iz Noddya, ‘ 2 sprat, soba 8, uplati 1090 din takse i dodji, sledeci“.

Super, trc trc do banke, dignem pare, uplatim, vracaj se nazad, do sobe broj 8, kad prc, papiric sa dokumentima koji mi trebaju, preslisavam se, sve imam, pogledam kakva takse, prc drugi put, 1170 dinara.

Gundj, gundj, sletio dole na postu, uplati razliku, valjda ce primiti, kako me zeznuo pandur, gundj, gundj. Dok sam se vratio jos 4 doslo….

Nas 10-ak stoji ispred, ceka na uput za atest ili nesto drugo, unutra ce cuje masina za kucanje, klikce kao Prletov sarac.

I tako, stojimo mi, zajedno, gundjamo svi u bradu, usao jedan, nema ga pola sata napolje, sta mu rade, muce li ga. Udje jos jedan, e dobro ubrzali su….

Prc treci put. Izlazi cika inspektor, “ ja sad moram na sud, a vi ako hocete cekajte, zao mi je, videcemo da posaljemo nekog umesto mene ali nema ko da radi, eto sta cemo, sutra, ima dana…. radim na masini, zaplenjenoj….ako neko dodje nasli smo zamenu ako ne nista“. grc. Iznenadna pomracina sunca. Masinski fakultet koji  jedini radi atest radi samo sredom, znaci danas, i to samo do 12, znaci jos sat vremena. Ups. Juri do kola, gas do faxa, dobar dan, dobar dan, stvari stoje ovako, bla bla truc, bla bla truc. jel bi mogli?

A momak ce ti meni, ti si meni poznat, ja reko pa ovde blizu radim, a znamo se, vidjamo se , da, da, ajde da odradimo….

Lepo momci pregledali bocu, instalacije, sve OK, kazu sutra rano ujutro zajasi u SUP za vrat kome treba uzmi uput, donesi i za par dana dobijas papire. Ali …… nisam u NS za par dana…. Dobro dodji u petak.

I tako, resio da napisem sta mi se desilo za sve one koji planiraju da rade atest za uredjaj na gas. Od papirologije vam treba:

  1. fotokopija licne karte ( vlasnik licno predaje)
  2. fotokopija saobracajne
  3. fotokopija atesta za bocu, koju daje servis
  4. taksa od 1170 din
    Sup Kraljevica Marka, Novi Sad. 2 sprat, soba 8, mnogo zivaca. Nakon toga Masinski fakultet,  dobijete tamo uplatnicu, i kod njih sve to u kopijama i to je to. U petak cu videti sta mi treba nakon atesta za saobracajnu, garant neka lepa taksica od 1000 i nesto dindzi.
    I sta si radio, gde si bio, cekao i samo cekao.

    5 Responses to “Birokratija nasa omiljena”


    1. 1 pu
      април 18, 2007 у 12:09 pm

      uh🙄

      pa stvarno…
      ni mašinu nemaju, pa gde ide tih 1170

    2. април 18, 2007 у 1:30 pm

      😦 U moje „omiljeno polje“ birokratija,
      milion zackoljica, neljubaznost i tona cekanja. Mnogo sam vremena izgubila u zivotu na tom polju.

    3. април 19, 2007 у 12:27 pm

      Dobar i suncan dan zelim tati i Anji i mami naravno>🙂

    4. април 19, 2007 у 4:49 pm

      Uuuu da znaš samo kako te razumem.😦
      Srbija je ovo !


    Оставите одговор

    Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

    Top Clicks

    • Нема

    Архиве

    Blog Stats

    • 14,809 hits

