13
Jun
07

Doktori u Srbiji

Kakvih isukstava imate sa doktorima? Jel ih neko tuzio? Kako da ih tuzis?

Razlog sto sam malkice besan je sto je jedan cenjeni  doktor, decji ortoped u Novom Sadu dao pogresne cipelice Anji da ih nosi pre 6 meseci. Mi smo se jos tada bunili da nesto izvrce nogicu kad hoda, odlazili ponovo kod njega, on samo odmahivao dobro je to, to tako treba, sta vi znate…..

Jutros su moje devojke bile kod doktora, jednog drugog doktora posto ovog nikad nema, ili je na godisnjem ili na nekom bla bla bla….

Doktor nije mogao da se nacudi kakav nalaz je ovaj napisao, skroz suprotno od onog sto treba.

Da je odmah dobila dobre cipelice sve bi vec sada bilo OK….

E , sad smo dobili nove, ponovo dali pare za Nove cipelice, ali ostaje bes, gorcina, kome glavu da razbijem, koga da tuzim, KOME da se obratis kad se dese ovakve stvari…

Ako neko ima neka iskustva molim za savet.

 


4 Responses to “Doktori u Srbiji”


  1. јун 13, 2007 у 1:57 pm

    e znaš šta
    zaboravi ortopeda,
    vodi Anju kod fizijatra.
    mnogo, ali mnooooogo se više i brže ispravljanje postiže aktivno-vežbom, nego pasivno-kalupom, što je cipela zapravo.
    Nisu to za stoipalca bog zna kakve teške vežbe, kao igra prstićima, dopašće se Anji, sigurna sam.

  2. јун 13, 2007 у 7:08 pm

    Jao tata, ja imama tone primera koje smo moja deca i ja osetili. Trebala bi mi dva dana da popišem bez detaljisanja. Nikada nikoga nisam tužila, jer jednostavno nisam želela da moja deca trpe još maltretiranja, pored onoga što jesu.
    Morala sam puno da čitam, da učim, da konsultujem gomilu lekara, i da pomažem svojoj deci.
    Žalosno ili ne, terapije ne uzimam dok ne proverim kod bar još jednog lekara, koji ima dobre preporuke.
    Nisam ti baš od pomoći, znam, ali eto bar da ti kažem, da nisi jedini.😦

  3. јун 14, 2007 у 11:43 am

    Znam da ti necu pomoci, ali cu ti reci da sam imala mnogo losih iskustava.
    Zbog nekih koji su se mogli zavrsiti najblaze receno katastrofalno stvarno bi trebalo da postoji neki organ koji bi takve „slucajeve“ od kobajagi doktora kojima diploma samo visi na zidu, bez ijedne pomisli na Hipokratovu zakletvu – odstranio iz zdravstva ili kaznio.
    Cast izuzecima.

  4. јун 14, 2007 у 6:34 pm

    Doktorka me lecila 4 meseca od bronhitisa. Kasalj se konstantno pojacavao, moje stanje pogorsavalo, dok nije doslo do toga da zbog silnih upala misica (od silnog kaslja) nisam vise nikako mogla hodati. Zavrsila sam u hitnoj. . . Dezurni DR je samo na glas psovao i rekao mom tati da je tuzimo. Dao mi je najobicniji Synecod sirup, za smirivanje suvog kaslja . . . vec sutradan u podne od „bolesti“ ni traga.
    Mi je nismo tuzili, iako sam 2 meseca provela potpuno vezana za krevet. Cula sam nedavno da je njeno „znanje“ nekog za malo kostalo zivota. Tuzili su je i dobili su spor. Sta reci…😦


Оставите одговор

Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

Top Clicks

  • Нема

Архиве

Blog Stats

  • 14,809 hits

