26
Jun
07

RHCP

Lepo je poceo dan. 31 stepen u hladu, u 7:30. Ulazim u kola, sva sreca pa je bio u hladovini i kao svako jutro na put. Redjaju se poznati krajolici, poneka kola na putu se raspoznaju, na istom smo zadatku, put na posao. Ulazim u danas najpopularnije mesto u EU, mesto gde ce veceras biti 8 puta vise ljudi nego inace. Indjija. Mnogo lepo mesto, svako jutro se odusevim kad prolazim kroz Indjiju, ljudi iz zelenila zalivaju cvece na ulici, nigde papirica, ljudi setaju ujutro, pune ulice, uvece kad se vracam sa posla puno setaliste, ljudi napolju, uzivaju…..

Nije kao ostala mesta na putu, a nije dalek put, samo 60 km, I jedina svetla tacka je Indjija.

A veceras….RHCP!!!

Na radiju Californication.

Jutros guzva. Stizu vec neki autobusi. I gostiju i cuvara reda. 2,3 autobusa momaka u plavom koji ce se brinuti o posetiocima.

Ako nekog dodatno interesuje a jos uvek ne zna gde da nadje prave informacije neka pogleda OVDE. Kod policijske stanice 15-ak sluzbenih vozilla I puno momaka ispred, dovuceni iz okoline da pripomognu. Uredno obelezena skretanja za GREEN Fest parkinge, do jucer bile samo table a jutros osvanule 4 poznate glave sa kacigama na tablama, da nas podsete sta se to desava veceras. Nastavljam dalje. Pustam kola da sama jure prema svom cilju, malo izduvam ventile da gas bolje hrani cilindre, lagano stizem u Pazovu, levo, desno I eto me na auto banu Srbije, do prvog suzenja zbog radova, al dobro, bice bolje. A sve vreme u glavi mi ide poznata melodija….Sometimes I feel Like…….

 

I odmah mi sve lepse, nema veze sto je napolju u 8 bilo 34.
I nema veze sto cu da jurim kuci po zenu auto putem i sto cu blejati sa auto puta na binu, al brzo cu se ja vratiti, jos samo da nadjem parking i ravna Backa. Zato svi na Peperse veceras, cujem i direktor ide, i jos par kolega i prijatelja.

Uzivajte , ovoga puta nema reprize!!!!!

 

Elem,
 

ako neko ima vezu za parking ja bi bio mnogo ljubomoran na njega da mi se javi ovde do 16:45 pa da se dogovorimo.
 


7 Responses to “RHCP”


  1. 1 pu
    јун 26, 2007 у 3:25 pm

    Eno mi sestre tamo, javi joj se:mrgreen:
    I lepo se provedi😀

  2. 2 Deda
    јун 26, 2007 у 5:54 pm

    aj molim te jos pisi o Indjiji…
    ili ako imas vremena,jedan tekst…
    Odusevljavam se kad citam o necem pozitivnom…
    Molim te…iz tvog ugla,ako mozes i hoces…

  3. јун 26, 2007 у 9:18 pm

    Komšije, nadam se da se trenutno luuuuudo provodiš! I da je ona kiša, koja je pljuštala po Inđiji oko 16:30, dok sam se vraćala iz BGa, prestala…E, da! Ovde upravo počinje kiša, nadam se da je vas zaobišla…🙂

  4. 4 tataupelenama
    јун 27, 2007 у 10:03 am

    Pa zaobisla me ta kisa u 16:30, ispadala se kad sam jurio kuci iz Bgd, sve sa LEDOM, velicine sake, a sunce pici po ludo.
    Al sam se razocarao , gamad jedna , sat vremena svirtali i onda s epokupili, panduri zeznuli stavr, cekali smo da izadjemo sa parkinga 4 sata…..

    zurka

  5. јун 27, 2007 у 11:43 am

    Pa zaboravili da zovu saobraćajce da izorganizuju izlaske sa parkinga😀 Ali to mora i da se plati…

    Šalu na stranu, kad god imaš o nečemu visoka očekivanja, obično se tako razočaraš🙂

  6. јун 27, 2007 у 12:18 pm

    E a uvek nam zakinu koncert.
    Gde je onaj bis.

  7. јун 27, 2007 у 1:54 pm

    Uzas, ili smo mi ocekivali vise ili su oni podbacili. Ja sam razocaran. Ako budem imao snage i volje napisacu veceras svoje vidjene koncerta na mom blogu.


Оставите одговор

Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

Top Clicks

  • Нема

Архиве

Blog Stats

  • 14,809 hits