05
Jul
07

Alergijice nase mile

Poznato je da smo svi na nesto alergicni. Na komsiju sto baca smece, na babe sto se deru za nama, na sefa kad nas gnjavi petkom da radimo  do kasno uvece…..
E pa vas dragi i premili je alergican i na jos nesto. PENICILIN.
I to sam saznao na jedan lep i uzbudljiv nacijn.
Elem,
u nedelju sam dobio malu temperaturicu koja me nije pustala do utorka ujutro, 39.5 i nece dole. Nikako. U utorak ujutro odem kod doktora, dugogodisnjeg doktora, pregleda me, meni temperatura pala na 36, oladio se covek kad je otisao kod dr…. I da ona meni neki antibiotik, CliaCil. Treba ti sada jaci, jaka je ta upala i te varijante. Dobro.
Sednem u kola, krenem za Bgd, popijem tablete…..
Stignem do Bgd, redovno sve radim, kad oko 12 sati krene da me peckaju stopala. Pa ruke, peckaju jagodice na prstima, izaze neki plikovi po rukama, ne mogu da stojim, peku me ruke….Kao da je neko gasio cigarete na mojim rukama i nogama….
Zvrcnem kuci tastu ( Medicinska sestra), ona kaze odmah izlazi i kreci u bolnicu. Sva sreca pa je moja firma blizu Zemunske bolnice. Draga je bila sve vreme sa mnom na telefonu, odem, stignem do ulaznih vrata, vec tesko disem, jezik mi se polako stvrdnjava….
Pita me teta na ulazu sta mi treba, ja joj pokazem lek i kazem verovatno alergija, ona skoci kao oparena, otrci do ambulante, odvuce me, uvuku me unutra, skinu, pregledaju ruke i svuda po telu, daju 2 inekcije, prikace na EKG, pritisak mere i ceka…..
Meni se smirilo stanje, normalno prodisao, jeste da mi se malo vrtelo, ali rekle su mi da je to od inekcija kojima su me zastitile od alergije.
 I tako, ustanem sa kreveta, malkice osamucen odgegam se lagano nazad do firme, nije daleko, kroz park, znace Janavi gde je to.
Kazu nemoj voziti minimum 3 sata , spavace ti se, ali nemoj ni da zaspes, moras biti budan….
Dobio neke tablete, Pressing, da pijem sledecih deste dana.
Dovezao se kuci, legao na krevet, Anja dosla do mene ljubila me u glavu I mazila porukama I glavi, a meni sve ravno…Sve sam zaboravio momentalno.
 

I sad dok ovo pisem bole me prsti, crvene tufnice i dalje na rukama, sinoc vidim na rukama tragovi….
Pricala mi kasnije drag I premila Tasta kako peniclin reaguje, da je veoma opasan, da je dovoljno 5 minuta da dodje do…….
 

Eto, malo bilo akcije, nisam ni svestan bio koliko sam srece imao. Da je naprimer reakcija pocela dok sam bio u kolima, negde na auto putu, usred nedodjije srpskog Auto bana, ko zna ko bi sad ovo pisao.
Cuvajte se, pazljivo citajte uputstva na lekovima, ako niste alergicni na nesto ne znaci da necete biti…
 

A Anja??
 

Pa vece pre akcije sam lezao u krevetu pod temperaturom, ona sa mamom bila kod babe ispod, i krenula da me trazi. Taje, taje, oce taje. Dodju gore do mene, ja bio u polusnu, polubuncnom stanju, pridje meni, zagrli me , poljubi I krene da mazi. Pipne celo, kaze, uce (vruce)….. srce malo brizljivo.
Ne smem da kazem kakva je bila moja reakcija na ove njene izlive neznosti….
 
 

 


5 Responses to “Alergijice nase mile”


  1. јул 5, 2007 у 11:06 am

    Auh … imala sam priliku da vidim kako izgleda taj penicilinski šok. Dobro je da se sve završilo kako valja. Želim ti brzo ozdravljenje.
    Ljubac za brižnu Anju🙂

  2. јул 5, 2007 у 2:12 pm

    Imao si ogromnu srecu pa je reakcija kasnije pocela. Hvala Bogu i Tasti pa je sada sve u redu. Mogao bi, ako ti nije tesko, da napises jedan clanak o tome sta ti je Tasta objasnjavala. Mislim na to kako reaguje penicilin. Vise puta sam bio ocevidac napada alergije ali ne znam zasto se to desava.

    I naravno pozdravi malu briznicu.

  3. јул 5, 2007 у 5:32 pm

    Uh,mogu samo da predpostavim.
    Vidjela sam vise puta,kako alergija moze da promjeni licni opis.Ali srecom ima lijeka.
    Dobro je da si (uz tastinu preporuku),bio
    brz i otisao u bolnicu.

    Zelim ti brz oporavak,a kako vidim imas i
    moralnu podrsku i paznju.
    To je i te kako vazno!

    🙂

  4. јул 5, 2007 у 10:59 pm

    Joj, komsija, pa ti si se bas ‘veselo’ proveo! verovatno su ti vec rekli, ali ti si stvarno imao jako puno srece… Ma, samo nek je sve dobro proslo. Ljubni Anju i za nas.🙂

  5. јул 6, 2007 у 8:11 am

    Nisam ni ja bio svestan sta me snaslo… tek kad sam dosao kuci i drugi dan kad sam citao sta se sve desava i kako telo reaguje malkice sam se pomerio…..i uopste mi nije svejedno…


Оставите одговор

Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

Top Clicks

  • Нема

Архиве

Blog Stats

  • 14,809 hits