24
Sep
07

New post

Ne smem ni da kazem koliko je proslo od mog proslog posta…

Sramota jedna.

No, ne bi ni ovog bilo da Anja nije zaspala ranije, tj pre ponoci, ni da nije danas imala show program.

Anja vec prica ko navijena, sve I svasta, sta god joj kazes ona ponovi, I ponovi, I ponovi. Jucer su ona I mama brojale do 10 u kolima na srpskom, engleskom, spanskom I nemackom I sve je Anja ponovila, tacno kako treba. Mama kaze uno, Anja dos, tres….. Mama One, Anja tu, fajv, siks….Zvaj i zibene su joj omiljeni, pogotovo sto smo par puta gledali Sundju Boba na nemackom Super RTL…

Sundjer Bob…Njemu moram posvetiti ceo jedan post.

Nasa nova ljubav, jos uvek se bori sa Jagodicom Bobicom, ali polako pobedjujemo Bobicu.

A posto smo dobili taj cuveni ADSL, bachio sam se na skidanje Sundjera , Dore I ostalih likova sa neta, I super napredujem.

A sta je danas bilo. Elem, dolazim ja sa posla, predvece, Anja I baka prosetale pred mene. Ulazi Anja u kola, I kaze, „oklj, tamo, ajde idemo, kupi taja Anji nesto….“

Ja kao svaki otac izvrsim naredjenje, okrenemo se I pravac u radnju. Izadjemo iz kola, kaze meni Anja, „taje daj ruku Anji“… J U radnji uzme pezic I lizu, stavi na pult, kaze, „Izvoli teta“, „pati Anja, daj pae taje“….plati, uzme lizu I pezic, okrene se I kaze“ dovdjednja“J Treba li reci koliko sam bio ponosan na nju.

Sutra je pred nama veliki dan, prvi put ide u zabaviste. Za pocetak ide na adaptaciju, po 2 sata sa mamom. Nadam se da ce sve dobro proci, da se nece previse sramiti, posto nam je to u poslednje fazon, samo se skupi I sakrije, pa dok se ne oslobodi ne ispusta ni glasa.

 

 


1 Response to “New post”


  1. септембар 25, 2007 у 12:23 am

    „Izvoli teta“. . .jao, pile malo. Skroz sam se raznežila!🙂

    I nemoj da te opet ovoliko čekamo. Da javiš kako je bilo prvog dana u „celoj smeni“😉


Оставите одговор

Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

Top Clicks

  • Нема

Архиве

Blog Stats

  • 14,809 hits

