12
окт
07

Obavestenje

Postovani citaoce, putnice namernice, zalutala duso,
 

            Dozvolite da vam predstavim novu verziju bloga Tata u Pelenama.
Nakon 2 godine uspesnog postojanja bloga Tata u pelenama doslo je vreme da ga upgrade-ujemo novim resenjima.
Posto je ovo Beta release test faza ( HSG 815),  a svi dosadasnji testovi i rezultati su pokazali da smo uspesno implementirali novi hardver bloga V2.0, odlucio sam da zvanicno objavim ovu vest. Za sada ce blog imati naziv Tata u pelenama V2.0 Beta Release. Ova faza implementacije ce trajati 9 meseci, ili 40 nedelja, a tacan datum pustanja u rad Tata u pelenama V2.0 FULL verzije ce biti naknadno objavljen.
            Posto je noseci server saglasan sa ovim projektom, za razliku od prosle verzije bloga koji je nastao nakon sto smo lansirali uspesno projekat prvo dete v1.0, ovde cemo pratiti sva desavanja oko nadolazeceg projekta drugo dete v2.0.
 

Projekat prvo dete v1.0 je za sada pod kontrolom, hoce batuseku v2.0. zajedno…
 

Kao sto se i vidi iz prethodnog, nije prihvacen predlog da se ukine deo naziva koji asocira na pelene vec je odluceno da nastavimo da koristimo iste, ali da ih alociramo na novo troskovno mesto, na novi projekat drugo dete v2.0.
 

Do narednog druzenja,
 

tehnicka podrska bloga TUP V2.0 BR


8 Одговори to “Obavestenje”


  1. 12 октобра, 2007 у 11:04 am

    CESTITAAAAAM na upgrade-u, a Anji želim da dobije to što je htela, dakle „batuseku“.

    I pozdravi mi Winnie puuuuuno. Anji standardno poljubac, a tebi može kafica 😉

  2. 12 октобра, 2007 у 1:19 pm

    Komšija, pa čestitam! I predviđam da će projekat v2.0 , bilo da bude XX ili XY, biti presladak kao i Anja! 🙂
    Za 9 meseci ćeš 100 posto da mi kažeš da sam bila u pravu 😉

  3. 12 октобра, 2007 у 2:53 pm

    :))))))))))))))

    Jako lep post. Totalno si me razgalio. Važno je imati projekat 😉

  4. 6 tataupelenama
    12 октобра, 2007 у 3:15 pm

    Hvala, Hvala.
    Eto i mi imamo novi projekat, bas smo moderni
    😉
    Valjda cu sad malo vise da pisem na blogu, bas sam se uzeleo.

  5. 7 Jelena (_nova_)
    12 октобра, 2007 у 3:31 pm

    Da i ovdje cestitam! Da sve bude naj naj ok!


  1. Fresh start Повратни пинг на окт 13th, 2007 у 9:33 pm

Постави коментар


Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

Top Clicks

  • Нема

Архиве

Blog Stats

  • 16.895 hits