08
феб
08

Neces radis

Posto sam vec par dana kod kuce, na malom bolovanju, ceo dan smo zajedno. Jedino kad mi bas nije dobro onda je ostavim sa babom i odmaram.

Jutros se oblacimo, pita me Anja:

-Tajo, neces radis?

-Necu.

-Bices sa Anjom?

-Hocu.

-Neces radis Becu? – tuzan pogled u pod i polako se priblizava meni

-Necu, bicu ceo dan sa tobom.

– Bices Tajo sa Anjom kuci, sigati se.

Odvlaci me do kreveta, seda na ivicu i kaze:

-Bicemo zajedno.

 

Eh, gde je ono radno vreme od 7 do 3, pa kuci budes u 2….


4 Одговори to “Neces radis”


  1. 8 фебруара, 2008 у 10:42 pm

    Eh, što mi je to poznato. Oko ove privatizacije poslednje 2 godine, MM nije čestito bio kući. Bilo je i plakanja, i cimanja, i svašta nešto … 😦
    A sad se i meni smeši slična situacija, ali mi smo malo stariji, pa će čini mi se to lakše da se podnese.

    Ljubac za Anju 😀

  2. 2 Aurora Borealis
    9 фебруара, 2008 у 1:13 am

    Obradovala sam se kad sam videla da imaš novi tekst, ali kad sam videla zadnju rečenicu…
    Baš mi je žao, komšija. Ali, znaš i sam. Nismo u Evropi, al’ evropsko radno vreme mnogi već odavno imaju. 😦

  3. 3 pu
    10 фебруара, 2008 у 3:16 pm

    To radno vreme ima ovde, verovao ili ne. Ako se zadesi da pokupim Mileta u vrtiću posle tri, obično je zateknem samu sa vaspitačicom.
    Nego, sigrajte si vi. Nadam se da ide na bolje (:

  4. 4 Jelena (_nova_)
    25 априла, 2008 у 1:33 pm

    jao, radno vrijeme od 7 do 3…. sta bih dala!


Постави коментар




Kao sto kaze naslov bloga, tata u pelenama, Moj blog namenjen svim budućim tatama, ili onima koji to već jesu da zajedno savladamo sve veštine potrebne da naša mala čedovišta izvedemo na pravi put. Nadam se da će nam se i mame i oni koji planiraju da postanu roditelji pridružiti.

Top Clicks

  • Нема

Архиве

Blog Stats

  • 16.896 hits